Wycieczka do Zakopanego klasy IIc
16 - 18 października 2007

W zeszłym tygodniu (16, 17, 18 październik) byliśmy na wycieczce klasowej w Tatrach. Wycieczka była udana, pogoda dopisała i wszyscy byliśmy zadowoleni.
W pierwszym dniu w drodze do Zakopanego zwiedziliśmy Ludźmierz a dokładniej Sanktuarium Matki Boskiej Ludźmierskiej Królowej Podhala.

Sanktuarium Matki Boskiej Ludźmierskiej

Po przyjeździe do Zakopanego nasza wychowawczyni postanowiła trochę zmienić program naszej wycieczki. Tak, więc dostaliśmy trochę czasu w Zakopanym, po czym udaliśmy się na Gubałówkę (1123 m.n.p.m).

Klasa IIc na Gubałówce

Na szczycie chwilę odpoczęliśmy, po czym zeszliśmy czerwonym szlakiem do miejsca, z którego udaliśmy się busem do naszego ośrodka w Białym Dunajcu.

Na drugi dzień wraz z przewodnikiem udaliśmy się do Doliny Strążyskiej oraz na Polanę Rusinową.

Widok z Polany Rusinowej

W trzeci dzień naszej wycieczki zwiedziliśmy Muzeum Tatrzańskie, Willę „Koliba” – Muzeum Stylu Zakopiańskiego oraz Stary Cmentarz na Pęksowym Brzyzku. Przed wyjazdem do Gilowic dostaliśmy trochę wolnego czasu do swojej dyspozycji, dlatego też, kilkoro z Nas udało się po pamiątki, coś zjeść, a nawet niektórzy powędrowali pod skocznie.
Do Gilowic wróciliśmy koło godziny 17.00.